Drake swangin

She call and tell me be here before the sun up I be dressed before we hung up I take Englington to East end Exit at Malcom road and the East end. Advisory - the following lyrics contain explicit language: You gotta check out. I'll be here just swanging, aye Don't talk to me like I'm famous aye And don't assume cause I don't expect assumptions babe I'm just tryna connect with somethin' babe Swangin' I remember when my schedule was as flexible as she is.

Uploader: Arashicage
Date Added: 8 November 2015
File Size: 16.69 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 20294
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Connect lyrics - Drake original song - full version on Lyrics Freak

Please click here if you are not redirected within a few seconds. Isn't it amazing how you talk all this shit and we still lack communication How beautiful our kids will be, girl, I don't need convincing How every conversation starts with this time will be different Oh the ideas is fun, oh the ideas is fun Oh the idea is soooo fun everytime At least we try for a run everytime Swanging, eyes closed just swanging Same city, same friends if you're looking for me Same city, same friends if you're looking I'll be here just swanging Don't talk to me like I'm famous And don't assume cause I don't expect assumptions babe I'm just tryna connect with somethin' babe Swangin' She just wanna run around the city and make memories that she can barely remember Related.

What does this song mean to you? I'll be here just swanging, aye Don't talk to me like I'm famous aye And don't assume cause I don't expect assumptions babe I'm just tryna connect with somethin' babe Swangin' I remember when my schedule was as flexible as she is.

She call and tell me be here before the sun up I be dressed before we hung up I take Englington to East end Exit at Malcom road and the East end. Same city, same friends if you're looking xrake me Same city, same friends if you're looking I'll be here just swanging Don't talk to me like Dtake famous And don't assume cause I don't expect assumptions babe I'm just tryna connect with somethin' babe Swangin' She just wanna run around the city and make memories that she can barely remember.

You gotta check out.

Advisory - the following lyrics contain explicit language: Where all the pretty girls are sleepin' My license been expired I renew it after the weekend Fuck I know I said that shit the last 7 weekends Girl I guess procrastination is my weakness I hate stoppin' for gas this late cause this nigga's creepin and I like how we're creepin Summer is comin' know you could feel it 20 on pump whatever I ain't got enough to fill it Won't knock on your door My uncle say, "You drive my whip like it's yours.

Same city, same friends if you're looking dgake me Same city, same friends if you're looking.

Drake - Connect Lyrics Drake. Isn't it amazing how you talk all this shit and we still lack communication How beautiful our kids will be, girl, I don't need convincing How every conversation starts with this time swqngin be different Oh the ideas is fun, oh the ideas is fun Oh the idea is soooo fun everytime At least we try for a run everytime Swanging, eyes closed just swanging.

Talk about pussy power She just wanna run over my drak like she drinkin' and drivin' in an 18 wheeler And Swanginn allow her Talk about pussy power She used to say "You can be whoever you want, believe in yourself" Yeah, I show up knowin' exactly who I was and never leave as myself But when it falls apart, I'm always still down To pick a million tiny little pieces off the ground Cause you would learn to love people and use things, and not the other way around Swanging, eyes closed just swanging.

1 thoughts on “Drake swangin”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *